Google+  
 

Question for Roblox

 
 
KatieKat260 asks: Added Jul 19th 2012, ID #273515

Question for Roblox

What are some of the pin codes for roblox codes???
 
 
Ask.com and get
 
 
Add your answerAnswers for this Question
 
Guest answered: Added 9th Sep 2012, ID #538246
993 400 5922 that is one and here is another-839 110 9244

 
Showing latest comments | show all (43)
Guest said: 18th Sep 2014, ID #449222 | REPORT
Yay lol i like it thanks for the codes yay
Guest said: 19th Sep 2014, ID #449490 | REPORT
I want codes
Guest said: 20th Sep 2014, ID #449965 | REPORT
fake its a scam
Guest said: 26th Sep 2014, ID #451885 | REPORT
Its not a scam
 
 
 
Guest answered: Added 11th Nov 2012, ID #550366
Any more? They are both errors.
 
Showing latest comments | show all (17)
Guest said: 18th Jun 2014, ID #401845 | REPORT
im adding you ok
Guest said: 22nd Jun 2014, ID #404371 | REPORT
Stupid
Guest said: 8th Jul 2014, ID #414107 | REPORT
Lol
Guest said: 2nd Aug 2014, ID #429830 | REPORT
zxas
 
 
 
Guest answered: Added 30th Jan 2013, ID #567776
123-456-789

If I doesn't work I'm sorry
 
Showing latest comments | show all (5)
Guest said: 9th Jun 2014, ID #396360 | REPORT
didn't work this site sucks heeps
Guest said: 10th Jun 2014, ID #397032 | REPORT
lol tho it was 123456789
Guest said: 28th Jun 2014, ID #407919 | REPORT
Thats a fake
Guest said: 29th Jul 2014, ID #427437 | REPORT
Add me : herobrinestevie
 
 
 
Guest answered: Added 17th Feb 2013, ID #571580
If you want BC pins, please call me if you want some <3
Please don't say bad words or my mom might ground me.
1-800-023-912
 
Showing latest comments | show all (46)
Guest said: 29th Aug 2014, ID #442223 | REPORT
i want :3
Guest said: 7th Sep 2014, ID #445408 | REPORT
Add me EskimoOrange please, I want any membership, really appreciate it Thanks
Guest said: 7th Sep 2014, ID #445608 | REPORT
i wantttt
Guest said: 30th Sep 2014, ID #453404 | REPORT
please give me obc 12 months C:
 
 
 
Guest answered: Added 18th Jun 2013, ID #592805
I want a bc to but I wish I had all the pin codes if I did then I get evrey thing I wish that was true

 
Showing all comments
Guest said: 22nd Jun 2014, ID #404275 | REPORT
I feel Sorry for him
Guest said: 30th Jul 2014, ID #427852 | REPORT
poor kid
Guest said: 9th Aug 2014, ID #433350 | REPORT
Yup
Guest said: 14th Aug 2014, ID #436498 | REPORT
nope
 
 
 
Guest answered: Added 27th Sep 2013, ID #604179
126318423

 
Showing latest comments | show all (11)
Guest said: 12th Jun 2014, ID #398283 | REPORT
PIN codes are 12 numbers and 3 spaces :|
Guest said: 4th Aug 2014, ID #430792 | REPORT
I love how most of these people cannot spell in anyway possible and probably are little nine year olds trying to get bc by some random site XD it's pitiful they all deserve to get trolled XD my roblox account is vakerbrotent I do accept friend request soo bye ;3
Guest said: 4th Aug 2014, ID #430794 | REPORT
And just ask your mom or dad jeez XD your not going to find any codes god XD get a life .-. I'm serious make something of yourself :P
Guest said: 14th Aug 2014, ID #436466 | REPORT
shut up
 
 
 
Submission removed pending moderation
 
Guest answered: Added 4th Jun 2014, ID #626812
Dudes if you do this you get banned so don't do it
 
Showing all comments
Guest said: 8th Jun 2014, ID #395860 | REPORT
I want a gift card number and in roblox I am HULKisAWOSME
Guest said: 16th Jun 2014, ID #400373 | REPORT
can anybody tell me one that will work
Guest said: 26th Jun 2014, ID #406822 | REPORT
no one
Guest said: 4th Jul 2014, ID #412146 | REPORT
LOL
 
 
 
Guest answered: Added 15th Jun 2014, ID #628395
Wich code do you think works? 493 492 4294 or 183 894 49209

 
Showing latest comments | show all (8)
Guest said: 28th Aug 2014, ID #441706 | REPORT
Send me a Mail with a Code my name is tolunay20
Guest said: 28th Aug 2014, ID #441846 | REPORT
none of em work
Guest said: 6th Sep 2014, ID #444992 | REPORT
GUEST YOU NOOB
Guest said: 24th Sep 2014, ID #451313 | REPORT
please tell me codes that acually work it would really boost my mood
 
 
 
 

Add your answer

Please be as detailed as you can when making an answer. Answers that are too short or not descriptive are usually rejected.

Please do not use this box to ask a question, it will be rejected - this box is for answers ONLY. If you want to ask a question for this game, please use the ask a question box which is above on the right.


BB Codes Guide

Accept submission terms View Terms

You are not registered / logged in.
If you would like to ne notified if/when we have added this answer to the site please enter your email address.
We will only use this address to email the confirmation for this answer.

 

 
Who's Playing
Questions?
Game Wiki
 
Game Talk
LINKS FROM THE WEB..
 
 

More Questions
 
Have a question?