Google+  
 
Thank you for printing this page from www.SuperCheats.com. Remember to come back to check for more great content for The Sims 2.

Have an affair hint for The Sims 2

 
 
 

Have an affair

to have your sim have an affair with someone in there house all you have to do is tupe in the chet Move_objects on and then go into buy mode and delete the sim you don't want to be there. Then you can have an affair. To get the sim back all you have to do is exit the lot and enter it again and they will be there.

Added by: Barbie101 Feb 28th 2009, ID#13706

 
 
Ask.com and get
 
Who's Playing
Questions?
Game Guide
 
 
Add your comment

Comments for this hints and tip.

 
17 comments, latest first.
 
How do you make him woohoo with the other woman if he's engaged?

Guest
Added 13th Mar 2014, ID #363780

 
Affair stories are usually more fun if you are caught anyway lol!!

Guest
Added 22nd Feb 2013, ID #257278

 
Cool

Guest
Added 11th Dec 2012, ID #219278

 
I don't get it

Guest
Added 6th May 2012, ID #140101

 
but this is a good way of getting your sim back with full bars of green! which is good, cos my sim is super stressed :/

Guest
Added 6th Sep 2011, ID #72958

 
You can just send the wife/husband to work then invite them over....and woohoo. BUT. Careful because, if you go on a date with your lover then they will leave flowers outside the house. The wife/husband can look at this and then find out that they went on a date :( x

Guest
Added 25th Jul 2011, ID #60993

 
You're a dipshit.

Guest
Added 11th Jul 2011, ID #56995

 
To the person who said just lock the doors. That doesn't really work. Some how they find out- trust me, I've tried. Idk though.

Guest
Added 10th Apr 2011, ID #36753

 
Thats really unecessary! Cause the Husband can go to work at then the Wife can go to the phone call somebody over and do wohoo

Guest
Added 24th Dec 2010, ID #22279

 
just lock them in a room with no door to get in or atleast lock the door and delete all the windows in the room that would work i guess lol

Guest
Added 26th Aug 2010, ID #10293

 
care full if the one of them gets pregnaunt the wife or husband finds out

renesme121
Added 25th Aug 2010, ID #10186

 
lame

Guest
Added 8th Aug 2010, ID #8017

 
just put the affair sims in a tiny house with no doors OR NO WINDOWS sims look threw windows u know and my sim got coky when she saw it and died of fright lol i rofl when the grim reeper came i saw him peek in the window and left staight away while leaving my sim dead on the floor then I SERIOUSLY wet my self laghing oh i didnt realyy wet myself lololol

Guest
Added 21st Jul 2010, ID #5450

 
omg thats so stupid just lock all the doors or somthing like that to keep the sim out of the room!!!!!!!!

Guest
Added 3rd Jul 2010, ID #2906

 
thnaxsss

Guest
Added 28th Jun 2010, ID #2152

 
stupid! no point i dont get the point mate!

Guest
Added 23rd Jun 2010, ID #1596

 
eat if you don't wanna delete a sim

Guest
Added 16th Jun 2010, ID #748

 
Add a comment

Please do not be rude, what may be obvious to you may not be to others.

Characters left: 1000


BB Codes Guide
 
 

More Cheats and Codes
 
We have 5,070 questions and 9,311 answers for this game.
Find answers or ask your question
Game Talk
LINKS FROM THE WEB..